1. Сенсорний розвиток
2.Ознайомлення з природою
3. Фізичний розвиток (ІІ-пол. дня)
1. Музичний калейдоскоп
2. Ознайомлення із соціумом
1. Літературна скринька
2.Фізичний розвиток - (ІІ-пол. дня)
1. Сенсорний розвиток
2.Ліплення
3.Музичний калейдоскоп –(ІІ-пол. дня)
1. Розвиток мовлення
2. Малювання
1. Сенсорний розвиток
2. Музичний калейдоскоп
1. Ознайомлення із соціумом
2. Ліплення
3. Фізичний розвиток (II пол.дня)
1. Ознайомлення з природою
2. Розвиток мовлення
1. Музичний калейдоскоп
2. Сенсорний розвиток
1. Літературна скринька
2. Малювання
1.Ознайомлення із соціумом (соціальнийсвіт)
2. Фізичний розвиток
1. Логіко-математичний розвиток
2. Музичний калейдоскоп
3. Ознайомлення із соціумом(предметний світ) – II пол.дня
1. Розвиток мовлення
2. Фізичний розвиток
3. Літературна скринька (ІІ-пол.дня)
1. Ознайомлення з природою
2. Ліплення/аплікація
1.Музичний калейдоскоп
2. Малювання
1.Ознайомлення із соціумом (соціальнийсвіт)
2. Музичний калейдоскоп
1.Фізичний розвиток
2.Логіко-математичний розвиток
3. Ознайомлення із соціумом(предметний світ) – II пол. дня
1. Розвиток мовлення
2. Музичний калейдоскоп
3. Літературна скринька - II пол. дня
1. Фізичний розвиток
2. Ліплення/аплікація
1. Ознайомлення з природою
2. Малювання
1. Ознайомлення із соціумом (соціальний світ)
2. Музичний калейдоскоп
1. Логіко-математичний розвиток
2. Ознайомлення з природою
1. Фізичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом (предметний світ)
3.Літературна скринька –IIпол.дня
1. Розвиток мовлення
2. Музичний калейдоскоп
3.Ліплення/аплікація –II пол.дня
1. Малювання
2.Фізичний розвиток
(4-й рік життя)
1. Ознайомлення із соціумом (соціальний світ)
2. Музичний калейдоскоп
1. Фізичний розвиток
2. Логіко-математичний розвиток
3.Ліплення/аплікація (ІІ-пол.дня)
1. Музичний калейдоскоп
2. Ознайомлення із соціумом (предметний світ)
3. Літературна скринька (ІІ-пол.дня)
1. Розвиток мовлення
2.Ознайомлення з природою
1. Малювання
2.Фізичний розвиток
1. Фізичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом(соціальний світ)
1. Музичний калейдоскоп
2. Логіко-математичний розвиток
3. Ознайомлення із соціумом (предметний світ) (ІІ-пол.дня)
1. Ознайомлення з природою
2.Ліплення/аплікація
1. Розвиток мовлення
2. Фізичний розвиток
3. Художня праця (ІІ-пол.дня)
1.Літературна скринька
2 Музичний калейдоскоп
3. Малювання (ІІ-пол.дня)
(6-й рік життя)
1. Фізичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом(соціальний світ)
1. Розвиток мовлення
2. Музичний калейдоскоп
3. Малювання (ІІ-пол.дня)
1. Фізичний розвиток
2. Логіко-математичний розвиток
3. Художня праця (ІІ-пол.дня)
1.Ознайомлення з природою
2.Ліплення/аплікація
3.Ознайомлення із соціумом(предметний світ) (ІІ-пол.дня)
1. Музичний калейдоскоп
2. Літературна скринька
1. Музичний калейдоскоп
2. Логіко-математичний розвиток
3.Ознайомлення з соціумом
Конструювання (ІІ-пол.дня)
1. Грамота
2. Фізичний розвиток
3..Ознайомлення з природою
Аплікація(ІІ-пол.дня)
1. Логіко- математичний розвиток
2. Музичний калейдоскоп
3.Розвиток мовлення
Художня праця (ІІ-пол.дня)
1. Підготовка руки до письма
2. Літературна скринька
3.Малювання
Театральна мозаїка(ІІ-пол.дня)
1. Ознайомлення з природою (валеологія)
2.Ліплення
3. Фізичний розвиток
1Логіко – математичний розвиток
2.Ознайомлення з соціумом
3.Музичний калейдоскоп
Художня праця (ІІ-пол.дня)
1. Грамота
2. Ознайомлення з природою
3. Фізичний розвиток
LEGO- конструювання(ІІ-пол.дня)
1. Логіко-математичний розвиток
2.Малювання
3. Розвиток мовлення
Театральна мозаїка(ІІ-пол.дня)
1. Підготовка руки до письма
2.Аплікація/констр.
3. Музичний калейдоскоп
Літературна скринька(ІІ-пол.дня)
1.Фізичний розвиток
2.. Ознайомлення з природою(валеологія)
3. Ліплення
LEGO- конструювання(ІІ-пол.дня)
Березень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |