• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Про призупинення освітнього процесу у закладах освіти

Про призупинення освітнього процесу у закладах освіти

2018-03-03

БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

НАКАЗ

02 березня 2018 року № 94

Про тимчасове призупинення освітнього процесу в закладах освіти міста

На виконання рішень засідання Кризового комітету при Міненерговугілля про введення заходів щодо подолання наслідків кризової ситуації відповідно до Національного плану дій, затвердженого наказом Міненерговугілля від 02.11.2015 № 687, позачергового засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол № 2 від 02.03.2018), наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 02.03.2018 № 49 «Про призупинення навчання у закладах освіти області» та з метою скорочення споживання газу НАКАЗУЮ:

1. Керівникам закладів освіти міста:

1.1. Тимчасово призупинити освітній процес з 03 по 07 березня 2018 року.

1.2. Провести 02-03.03.2018 роз’яснювальну роботу серед працівників закладів освіти, вихованців, учнів та батьківської громадськості про режим роботи закладів освіти.

1.3. Розмістити інформацію про призупинення освітнього процесу у закладах освіти міста на офіційних сайтах закладів.

1.4. Забезпечити особистий контроль за функціонуванням інженерних споруд, мереж, комунікацій закладів освіти з метою недопущення аварійних ситуацій, вживши заходів щодо забезпечення подачі теплоносіїв до закладів на технологічному мінімумі.

1.5. Невідкладно інформувати управління освіти і науки про надзвичайні та нештатні ситуації у закладах освіти.

2. Директорам закладів загальної середньої освіти:

2.1. Вжити заходів щодо організації дистанційного навчання, оприлюднення домашніх завдань на сайтах закладів.

2.2. Організувати роботу педагогічних працівників на час призупинення освітнього процесу в об’ємі тижневого навантаження у відповідності з річним планом роботи, а саме: на покращення навчально-методичного наповнення кабінетів, класних кімнат, підвищення методичного рівня та іншої організаційно-педагогічної роботи.

2. Завідувачам закладів дошкільної освіти:

2.1. Вивчити потреби батьків та у разі необхідності забезпечити роботу чергових груп короткотривалого перебування (4 год) без харчування, з гнучким графіком відвідування дітьми з 7:30 до 19:00.

2.2. для педагогічних працівників закладів організувати роботу в об’ємі тижневого навантаження у відповідності з річним планом роботи, а саме: роботи в методичному кабінеті та групових кімнатах, покращення навчально-методичного наповнення групових кімнат, підвищення методичного рівня та іншої організаційно-педагогічної роботи.

2.3. Для технічного персоналу організувати роботу з додаткового прибирання приміщень закладів.

3. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії управління освіти і науки Стромець О.І., головним бухгалтерам закладів освіти, що здійснюють бухгалтерський облік самостійно:

3.1. Здійснювати оплату праці педагогічних працівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти (за дні призупинення освітнього процесу) з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, без надбавки за складність та напруженість у роботі, за умови, що педагогічний працівник виконує іншу організаційно-педагогічну роботу.

3.2. Здійснювати оплату праці інших працівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти (за дні призупинення освітнього процесу) відповідно до законодавства без урахування надбавки за складність та напруженість у роботі працівників та доплати за несприятливі умови праці кухарів закладів загальної середньої освіти.

3.3. Здійснювати оплату праці працівників закладів дошкільної освіти, не задіяних для обслуговування дітей у чергових групах відповідно до законодавства без урахування надбавки за складність та напруженість у роботі працівників та доплати за несприятливі умови праці кухарів.

4. Системному адміністратору управління освіти і науки Мазуру С.А. забезпечити 02.03.2018 оприлюднення наказу на сайті управління освіти і науки .

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Виконуючий обов’язки

начальника управління Т.В.Павленко

Павленко Т.В.

6 85 42

Кiлькiсть переглядiв: 214

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930