1. Продовжувати роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
2. Розпочати вивчення основних концептуальних положень STREM – освіти дошкільників як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.
3. Розвивати професійну майстерність педагогів у використанні технологій дистанційного навчання під час організації освітнього процесу.
ПРАЦЮЄМО НАД ПРОБЛЕМАМИ :
1. Розвиток основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
2. Вивчення основних концептуальних положень STREM – освіти дошкільників як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.
3. Розвиток пізнавального інтересу дітей дошкільного віку засобами ігрових освітніх технологій та за допомогою конструктора LEGO у різних видах діяльності.
4. Створення розвивального життєвого простору, найсприятливішого для гармонійного і різнобічного розвитку, системного виховання і навчання дітей у дошкільний період.